levris.blogg.se

Jag bloggar faktiskt ibland

Idag så var det franska prov och det gick väl sådär, franska är krångligt. Nu så är det lugnt med prov ett tag såå det är ju skönt.
Jag har även städat mitt rum så nu är det finfint och luktar gott. Man blir som på bättre humör när man har ett rent rum känns det som iallafall.
Sims 4 alltsåååå jag längtaar verkligen tills den kommer ut till hösten... 2014.
 
Den här grejen köpte jag då faktskt i Italien på nån liten butik, man fick bygga ihop den själv.
Den tyckte jag var cool och jag tyckte att jag behövde nått på min vägg så den blev perfetto.
FÄRGER!
 

Kommentarer
Postat av: Carolina

Självporträtt på väggen coolt

Svar: ohyes
Julia

2013-11-28 @ 00:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: