levris.blogg.se

Bildmuseet

Idag var jag på bildmuseet i stan för första gången. Utställningen var astråkig men.. maten var iallafall god!
Efter man hade vart där så hade man tänkt gå på stan och köpa sig några tröjor men fastnade på bokia. 
Jag hittade en bok från Metro 2033 serien som jag inte hade läst. Då var jag helt enkelt tvungen att köpa den. Köpte även ett skiss block och några pennor, de är alltid bra att ha.
 
Parti X ..
 
Här skapas mästerverk.
 
 
Det här var ju lite coolt ändå
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carolina

Den översta bilden var cool.

Svar: yeeessssss
Julia

2013-06-19 @ 17:59:30
Postat av: Ani

näääää parti X va cool.

Svar: Jag vet
Julia

2013-06-20 @ 21:37:08
Postat av: Ani

Du svarade inte på min kommentar

Svar: de gjorde jag visst
Julia

2013-06-23 @ 21:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: